Tuesday 3 March 2015

One heart.


Dnes mám pre vás inšpiráciu na veľmi jednoduchý srdiečkový nail art. Priznávam, že tento článok som mala pôvodne plánovaný na Valentína, ale keďže moja pravideľnosť v postovaní počas februára nebola úplne ideálna (rozumej žiadna), pridávam ho až teraz :) Nechty mám trochu skrátené a viac hranatejšie ako zvyknem nosiť, ale táto zima im fakt neprospieva a dosť sa mi lámu, nech robím čo robím...Ale späť k nailartu, použila som ružový lak od Sally Hansen, ktorý vydrží na nechtoch nepoškodený fakt aj celých 5 dní a konktétne táto farba patrí medzi moje obľúbené. Na jeden necht som naniesla biely lak ako podklad, nalepila tenkú pásku do tvaru X a prelakovala ružovým lakom. Po odlepení pásky som potom nakreslila jednoduché srdiečko pomocou bodkovača a hotovo.

Manikúra vhodná nielen na Valentína, ale na hociktorý deň, keď máte chuť na trochu romantiky - súhlasíte? :)


 

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments. I love reading them.