Wednesday 18 March 2015

Ever Burgundy




Jar už klope na dvere, ale nedalo mi ešte posledný krát sa nepokochať nad týmto krásnym tmavo bordovým lakom z kolekcie Super Stay 7 Days od Maybelline. Aplikoval sa úplne ukážkovo, a to hlavne vďaka širokému štetčeku, ktorý za mňa spravil skoro 90% práce a pomohol mi vytvoriť takmer bezchybnú manikúru. Tak by to malo byť pri každom lakovaní a hádam by som sa tým začala aj živiť :) Lak má síce trošku hustejšiu konzistenciu, ale po nanesení dvoch vrstiev sa krásne zcelí a vytvorí tak gelový efekt, ktorý sľubuje aj jeho názov. Určite si ešte dokúpim aj pár svetlejších farieb, kedže som veľmi spokojná aj s výdržou - fakt takmer 7 dní a cenovo je tiež celkom dostupný. 

Ako ste vy spokojné s lakmi Maybelline a tiež s ich farebnou dostupnosťou?











No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments. I love reading them.