Saturday, 21 March 2015

Ever Burgundy - Uptown Glamour Upgrade


Dnes som si spravila malý upgrade mojich Ever Burgundy nechtov. Pôvodne som ich už chcela odlakovať, ale kedže po piatich dňoch boli ešte stále v super stave, nedalo mi to! A tak som vytiahla prúžky na francúzsku manikúru, nalepila ich pozdĺžne na nechty a na okraje naniesla zlatý lak Nails inc - Uptown Glamour (ktorý bol raz dávno zadarmo k časopisu, ešte v časoch keď som žila v UK). Nechty hneď dostali nový vzhľad a takto ich ponosím ešte zopár dní :)





1 comment:

  1. Very nice and lovely blog.If you are interested in following each others blog,please follow me and get followed back.Please write in comments also that you have followed my blog.Thanks .Love you.
    http://findshopping.blogspot.in/2015/04/top-online-shopping-sites-list.html

    ReplyDelete

Thank you for your comments. I love reading them.