Wednesday 4 November 2015

Penguin Chick





Práve si uvedomujem, že už druhý post po sebe bude mať niečo spoločné s Tanya Burr :) V nedeľu som sa vrátila z krátkeho výletu v UK, kde mi nedalo nezájsť do Superdrug a okuknúť tak naživo jej kozmetickú radu Tanya Burr Cosmetics. Väčšinu vecí mali bohužial vypredanú, ale ako správna beauty maniačka, som musela odísť aspoň s nejakou drobnosťou a vyhral to práve tento lak na nechty - Penguin Chick. Farba nie je ničím výnimočná a veľmi mi pripomína Essie - Merino Cool, ktorý mi však práve pomaly dochádza, tak som nemusela dlho rozmýšľať na výberom :) Na jeseň a zimu je táto farba ako stvorená, takže ho určite nemám na nechtoch poslendý krát. Nabudúce skúsim hádam aj nejaký nail art, keďže som v poslednej dobe trochu poľavila.

PS: Veľmi sa mi páči takýto štýl vrchnáčika, ktorý má myslím aj Channel na svojich lakoch a vždy som po takom túžila. To, že tá zlatá časť sa dá dať dolu som zistila, až keď som si nechty úplne dolakovala, ale o to väčšiu radosť som mala, keďže som s použitím toho hrubého vrchnáčika mala celkom problém :)

Pekný zvyšok týždňa! :)


 

 



No comments:

Post a Comment

Thank you for your comments. I love reading them.