Saturday 14 November 2015

Bourjois Rouge Edition Velvet Lipstick




Matné pery sú in už dlhšiu dobu a ja som konečne objavila ten správny matný rúž, ktorý pery nevysušuje. Tekuté rúže Bourjois Rouge Edition Velvet sú na trhu už dlhšiu dobu a ani neviem prečo som ich v DMke stále obchádzala. Vlastne mi ich odporučil vyskúšať vizážista Boris, ktorý si ich obľúbil hlavne kvôli skvelej pigmentácii a tiež trvácnosti na perách. A mal úplnú pravdu. Tieto rúže sú užasné! Majú veľmi príjemnú textúru a po nanesení na pery pôsobia zamatovo jemne. Ďalším plusom je, že nezvýrazňujú prípadné šupinky na perách, tak ako iné matné rúže, čiže netreba pred nanesením robiť pracný peeling pier. Trvácnosť je tiež veľmi dobrá a po nanesení rúžu ráno mi farba na perách vydrží až do poobedia, neotláča sa na pohár a tiež zvládne aj obed. Čo sa týka farebných odtieňov, tak ma najviac upútal č.10 - Don't pink of if a č. 14 - Plum Plum Girl, no prijala by som trochu väčší výber nude odtieňov. Celkovo som veľmi spokojná s týmito tekutými rúžmi a nosím ich teraz každý deň počas dňa, ale aj na večer.

Skúšali ste už Bourjois Rouge Edition Velvet tekuté rúže? Ktorý je váš obľúbený odtieň?






 






1 comment:

Thank you for your comments. I love reading them.