Tuesday 6 January 2015

Color Blocking Nails



Trochu oneskorene, ale predsa moj prvý článok v roku 2015 je tu! A s čím iným by som mohla začať Nový rok na blogu ako s nechtami :) Vianočná manikúra je už dávno odlakovaná, Silvestrovskú som pre istotu nestihla ani nafotiť a na prvý deň v práci som si vymyslela Color Blocking. Pôvodne som ani netušila, že sa mi také niečo podarí vytvoriť, ale zobrala som tenkú pásku, tri laky celkom rôznych kontrastných farieb a takto som ich nakombinovala. Chvíľu som si síce na výsledný efekt musela zvykať, ale teraz sa mi to už dosť páči a začínam rozmýšľať, aké farby skombinujem nabudúce, aby to bolo možno ešte trochu farebnejšie a viac výraznejšie.
Neviem, či ste si stihli všimnúť, ale mám zlomený ukazovák na mojej "fotiacej" ruke :( Podarilo sa mi to síce dočasne opraviť s metódou použitia čajového sáčka (pomocné video tu), ale po predchádzajúcich skúsenostiach dávam tomu tak asi týždeň a necht budem musieť aj tak odstrihnúť :(
Skúšali ste si už takto opravovať nalomený necht? Podarilo sa?
 
Products used:

  • Nail Tek - Foundation II base coat
  • OPI - Mod About You
  • Barry M - Black
  • Barry M - Instant Nail Effects Foil - Silver
  • Essence - Ultra Gloss Nail Shine

 






2 comments:

  1. Vypadá to hodně zajímavě! Barvičky se k sobě fakt hodí!! Ten od OPI musí vypadat skvěle i samostatně! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dakujem a ano OPI - Mod About You je fakt krasny - jeden z mojich oblubenych :)

      Delete

Thank you for your comments. I love reading them.