Monday 6 October 2014

Be Berry Now



Počet pokusov odfotiť tento lak od Essence v jeho reálnej farbe nejdem ani počítať. A taký krásny je v skutočnosti! No keďže samozrejme nie som žiadny profesionálny fotograf, na fotkách vyšiel tak ako vyšiel - úplne do červena. Snažila som sa síce nastaviť to najlepšie vyváženie bielej a všelijaké podobné záležitosti na mojom foťáku, lepšie zábery ako tieto fakt nevyšli (pozn. pre seba - konečne sa zapísať na nejaký foto-kurz v rámci voľného času!) V skutočnosti je tento lak krásny ružovo-bordovo-červený - ako taká pekná zrelá malina :) Lakoval sa skvele, krytie v dvoch vrstvách a vydržal mi celé 4 dni bez poškodenia (avšak priznávam, že som poriadne nič nerobila, takže možno by mal trochu kratšiu výdrž, keby sa do niečoho pustím - ale tento víkend bol fakt len relax). 
Nailart som tento krát zvolila geometrický a vytvorila som ho pomocou tenkej ozdobnej pásky, ktorú som nalepila na nechty do tvaru X, každú časť som vyplnila s iným lakom a pásku som odlepila hneď, ako som domaľovala poslednú časť. Chce to trochu praxe, keďže treba pracovať dosť rýchlo - inak sa môže stať, že sa páska pekne neodlepí. Avšak dá sa to zvládnuť. 

Už ste to niekedy skúšali takýto nailart? Išlo to ľahko, alebo ste sa trochu aj potrápili?

Products used:

  • Essence - Be Berry Now
  • Barry M - Mushroom
  • Barry M - Chocolate
  • China Glaze - Robotika
  • Essie - Fiji 
  • Nubar - Diamont Seal and Shine Top Coat   





1 comment:

Thank you for your comments. I love reading them.